Toimitusehdot
Toimitusaika
Käsittelemme ja toimitamme tilauksen 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Kampanja-aikoina (lanseeraukset, pyhäpäivät tai kampanjat) toimitusajat saattavat hieman venyä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskuluihin sisältyy pakkaus- sekä postikulut. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan tilausta tehdessä.
Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseen, ota yhteyttä customer@nakoa.fi.
Kampanjoiden aikana pidätämme oikeuden toimitustapojen muutokseen. Ilmaisen postituksen kampanjoissa pidätämme oikeuden edullisimpaan postitustapaan. Ilmaisten postikulujen etu kumoutuu, mikäli asiakas palauttaa osan tilauksesta niin, että hänelle jäävien tuotteiden yhteishinta jää alle kampanjassa määrätyn summan. Tässä tilanteessa palautettavasta hyvityksestä vähennetään edullisin vastaavan paketin kuljetusmaksu.
Postikuluihin vaikuttaa sekä tilauksen paino että tilavuus. Postikulut määräytyvät kuljetusliikkeen voimassaolevien hintojen mukaan. Postikulut alkaen 3,90 euroa.
Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Noutamatta jätetyistä paketeista veloitamme käsittelykulut 15 euroa.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voi maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, maksukortit, MobilePay sekä Klarna.
Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto laskulla tai osamaksuna.
Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttimaksulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Y-tunnus 2122839-7
Klarnan maksutavat
Tarjoamme Klarna Bank AB:n kanssa seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään Klarnalle:
Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/fi_fi/invoice?fee=0
Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesti joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä, kuitenkin vähintään 5,00 euroa.
Lisätietoja Klarnasta löydät https://www.klarna.com/fi/ ja Klarnan käyttöehdot https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/user
Vaihto- ja palautusehdot
Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Tuotteiden vaihto on maksuton. Vaihto toiseen tuotteeseen on ilmainen ensimmäisellä vaihtokerralla. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli myyntikelpoisia ja käyttämättömiä. Palautathan tuotteen alkuperäispakkauksessa. Palautuksista perimme palautuskuluja 5,00 euroa lähetystä kohden.
Palautusten maksut hoituvat Paytrailin kautta. Tilimaksuissa Paytraililta tulee sähköpostipyyntö tilinumerosta, jonka jälkeen rahat palautuvat tilille muutaman arkipäivän kuluessa. Luottokortilla maksettaessa raha palautuu suoraan kyseiselle kortille.
Voit lähettää palautettavat ja vaihdettavat tuotteet meille asiakaspalautuksena alla olevaan osoitteeseen. Täytäthän tilauksen mukana tulleen vaihto- ja palautuslomakkeen, jotta vaihtojen ja palautusten käsittely olisi mahdollisimman nopeaa. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua paketin vastaanotosta.
Asiakaspalautukset:
Lähettäminen Postin kautta on maksutonta, palautuskulut ja mahdollisesti toimituskulut huomioidaan palautuksesta hyvitettävästä summasta. Muistathan säilyttää palautuskuitin. Asiakaspalautusten käsittelyaika on noin kaksi viikkoa, mutta pyrimme hoitamaan palautukset mahdollisimman nopeasti.
Asiakas vastaa käyttöönotetun tuotteen arvonalentumisesta ja vähennämme palautettavasta summasta määrän, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna kyseisen tuotteen alkuperäiseen arvoon. Mikäli tuote on käytön johdosta myyntikelvoton, asiakas vastaa tuotteen koko arvosta.
Käytössämme on vaivaton vaihto- ja palautusportaali. Pääset lukemaan palautusohjeet täältä.
Ongelmatilanteet ja reklamaatiot
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, viottunut tai toimituksessa on väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen customer@nakoa.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta tulee tehdä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vioittunut postissa, tuotteesta tulee tehdä välittömästi reklamaatio postiin.
Mikäli haluat reklamoida tuotteen, olethan yhtydessä asiakaspalveluumme customer@nakoa.fi, jotta saat ohjeet reklamaatiota varten.
Muuta
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia toimitusehtoihimme. Suositelemme tutustumaan voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.